از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

freedome

دلم میخواد آزاد و بی قید و بند به هر چیزی باشم  

برم یه جای دور و هر چقدر که دلم خواست پول خرج کنم  .... بدون اینکه به تموم شدنش فک کنم  

دلم میخواد یه جا بیوفتم و هیچ کاری نکنم ... بدون اینکه به بدبختیای بعدش فک کنم 

دلم میخواد از اینجا برم به هر کجا که شد .... بدون اینکه به فکر خبر دادن و جواب پس دادن بعدش باشم 

 

 

کلا دلم میخواد هر کاری که دلم خواست  بکنم  

بدون اینکه به عواقب و آیندش فک کنم * 

 

 

----------------------------------- 

* اما همه ی اینا به معنی این نیست که آزادی و آرامش دیگران رو صلب کنم فقط دوست دارم خودم آزاد باشم

  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
هم نفس سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ق.ظ

آی گفتی...........
خوش بحال اون قدمیا
بدون پاسپورت و بلیط و ی حساب پر پولو هزار کوفت و زهر ماری که الان باید داشته باشی
با ی کوله کوچولو
راه میفتادن همه جا میرفتن
داخل و خارج
هر کجا که دوست داشتن
گاهی اینقدر دلم میخواد حتی اگر شده با ی دوچرخه
رها از همه جا و همه کس
بزنم به جاده و برم
فقط برممممممممممممممممممممممممم

پس معتل چی هستی
آنچه میخواهد دل تنگت بکن

پسر قد بلند دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ http://ambers.rozblog.com

هعییییییییی
همچین دلم اینارو میخواد که نگو
وواقعا از همه چی خسته ام

به جز صبر چه کار دیگه ای میشه کرد؟

Barannn شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

واااااااااااااااای عزیزم من برات کام گذاشتم..
تازه یه کام بلند بالا..

عزیز کلی حرف زدم آخرشم گفتم خوشحال میشم کمکی ازم بر بیاد..


بعله..











ای جانم ....
همش تقصیر دست اندر کاران و مدیران این بلاگ اسکایه دیگه....
بازم دستت دردنکنه حتما مزاحم میشیم....

ﺁﺳﻴﻪ شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

اﮔﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪﻱ, ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﻴﺘﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺑﮕﻮ ﺟﺎﻧﺎ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد