از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

بعضی وقتا متوجه میشی که دوست هایی داری

اما نه خیلی صمیمی...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ق.ظ http://letsgojojo.persianblog.ir

من از خودم می گم. همیشه توقعم از ودم، زندگیم، دیگران و ... بالاست و همیشه هم دلسرد می شدم... تا این که تن تاک رو دیدم و از اون به بعد توقعم اومد پایین...
از شوخی گذشته... من فکر می کنم وقتی کسی ازت توقع بالایی داره اما انتظارات تو رو عمل نمی کنه می شه یه رابطه زجر آور که باید تموم شه که اذیت نشی...

تموم شد


شوخ شب پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ http://shokhi.blogsky.com

دیر شده یا نه؟!
وقتی متوجه میشی که صمیمی نیستند!!!

مهم نیست


دیگه بریدم از همشون

پسر قد بلند پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

خیلی دیر متوجه میشیم بعضی وقت ها !!

خیلی دیر

و دیگه مهم نیست

نقاشچی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ

اشکالی نداره حرص نخور

دیگه مهم نیست


باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد