از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

من مهمم... من مهممممم ...من مهممممممممم (به سبک جیگر بخونین)

همیشه یه سوال هست که تو ذهنم  جولون میده و شب و روزم رو ازم گرفته  

" برای مراقبت از خود چه کارهایی باید انجام بدم؟؟؟؟" 

کم نبودن وقتایی که میخواستم به بقیه بد نگذره شخصیت خودم رو خورد کردم 

یه زمونی هر وقت با بقیه بودم غرور و تکبر رو میزاشتم زمین و یه رنگ باهاشون در ارتباط بودم ولی بعد از مدتی همین آدما جواب یه رنگی رو جوری میدادن که همچین بخورم زمین که دیگه نتونم بلند شم 

کم کمَک یاد گرفتم که غرور نه تنها چیز بدی نیست بلکه یه چیز الزامیه که برای زندگی کردن با بقیه لازمش دارم 

ادم نیاز داره یه وقتایی عصبانی بشه سر یکی داد بزنه از یکی برنجه  

همیشه به خودم میگم تا کی میخوای از بقیه مراقبت کنی از کسایی که هیچ ارزشی برات قائل نیستن و صرفا میخوان ازت سوء ستفاده کنن  

یه مدتی میشه که دیگه به بقیه فکر نمیکنم  هر کاری میخوان بکنن بکنن به درک 

اونی که مهمه خود منم 

 

باید خیانت کنی تا دیوانه ات باشند , باید دروغ بگی تا همیشه تو فکرت باشن , باید همه رنگی رو عوض کنی تا دوستت داشته باشن , اگه ساده ای.... اگه با وفایی..... اگه یه رنگی.... همیشه میشکوننت.....

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ http://khademekhoda91.blogfa.com/

سلام و درود بر شما...احوالتون؟؟
عیدتون مبارک انشالله سال خوبی براتون باشه.
دیگه گفتیم روشن شیم سال جدیده کافیه خاموشی..
دقیقا حرفهای این پستتون درد منم هست که الان دارم چوبشو میخورم نتیجه:از ماست که بر ماست

سلام
عید شما هم مبارک

والا ماست یا سالادش رو نمیدونم ولی تقصیر خودمونه دیگه

هم نفس سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ق.ظ

هرکسیو اندازه ای که هست باید دید
اگر کمتر از اونی که هست ببینی ،اونو شکوندی
اگر بیشتر از اونی که هست ببینی، تورو میشکونه
آدما فقط آدمن
نه کمتر
نه بیشتر
بین این آدما باید عاقلانه زندگی کرد، نه عاشقانه..............

دقیقا

ﺁﺳﻴﻪ شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﻋﻴﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺟﺎﻧﺎ...
ﺑﺮﻑ ﺑﺎﺯﻳﻢ ﺧﻮﺵ ﺑﮕﺬﺭﻩ...

بر شما نیز هم
دوباره امتحانات رو لغو کرد

پسر قد بلند جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ق.ظ

سلامممممم
من از هفته پیش به شدت مغرور و زود رنج شدم
و به احدی اجازه نمیدم بخواد واسه من شاخ بشه!!
دیگه وسط زندگی رسیدم از اینجا به بعد باید مغرور باشم!!


حسین چرا اینقدر طرز تفکرات و کارات شبیه منهههههه!!!
تمام پستات همون حرف هایی که واسم بغض شده

سلام
شاعر میگه سخنی که از دل براید لاجرم بردل نشیند
من معتقدم هیچکدوم ما فرقی با هم نداریم هممون یکی هستیم و برای یه چیز خاص زندگی میکنیم حالا اگه چیزی سد رسیدن ما به هدفمون بشه نارحت میشیم
منم فقط دارم ناراحتیام رو مینویسم
اگه اینجوری که میگی هستی بهت پیشنهاد میدم کتاب وابستگی متقابل از ملودی بیتی رو بخون این کتاب خیلی بهم تو این زمینه کمک کرد

ﺁﺳﻴﻪ سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﺧﻮاﻫﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ...
ﺟﺎﻱ ﺑﺪﻱ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﺮﻱ ﺩﻳﺪت ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻋﻮﺽ ﻣﻴﺸﻪ...
اﮔﻪ ﻛﺎﺭﻱ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﻢ...

درود وسپاس فراوان

ﺁﺳﻴﻪ دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﺟﺎﻧﺎ ﻣﻨﻢ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻓﺮاﺻﺖ اﻓﺘﺎﺩﻡ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﻳﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ...
ﺁﺩﻣﺎﻳﻲ ﻣﺜﻞ ﻣﻨﻔﻮﺭ ﺑﺮاﻡ ﻗﺪ ﻋﻠﻢ ﻛﺮﺩﻥ و ﻫﺮ ﭼﻪ ﺧﻮاﺳﺘﻦ ﻛﺮﺩﻥ...
ﻓﻘﻄ و ﻓﻘﻄ ﻫﻮاﻱ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﻭ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ...ﺑﻘﻴﻪ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺩﺭ ﻧﻆﺮ ﺑﮕﻴﺮ ﻭﻟﻲ ﺑﻌﺪ اﺯ ﺧﻮﺩﺕ...

ممنون از پیشنهادت

نقاشچی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

مطمئن باش توی انتخابت اشتباه کردی که باین نتیجه رسیدی بگرد جفت مناسبتو پیداکن...ناامید نشو پسرجون

اشتباه رو که نمیدونم
ولی بحث سر شخص خاصی نیست دارم عمومیت اینگونه رفتار ها رو میگم که یه جورایی تبدیل شده به یه اپیدمی

نقاشچی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

توی مهم بودن خودت که شک نکن اما سعی کن بدبین نباشی
مطمئن باش جواب صادق بودنتو بهتر میگیری...
گلپسر انقدرحرص نخور پیر میشیا

تا حالا که ندیدم

پیرم کردن استاد
پیرم کردن

باران دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://minu.me/c9y0/d

سلام دوست عزیزم خوشحالم به وبلاگ شما سر زدم . . .

ازتــون دعوت میکنم به سـایت فتوکده | کارت پستال و سرگرمی هم سر بزنید
________ __ __________ _ __________________ _

HAPPY VALENTINE - CART POSTAL - NEW SMS - NEW MUSIC - MODELING

کارت پستال - اس ام اس - آهنگ - مدل های روز لباس - (کارت و اسمس ولنتاین)
________ __ __________ _ __________________ _
میتونید از عکـس نوشته ها در وبلاگ خود استفاده کنید یا به دیگران ارسال کنید
________ __ __________ _ __________________ _
ورودی گوگل فتوکده بالاست میتونید ما رو در لیست پیوند های وبلاگ خود بزارید

اینطــوری کسی که سایت مـا رو سـرچ میکنه وبلاگ شـما در گوگـل رتبه میگیره
________ __ __________ _ __________________ _
منتظر هستیم تشریف بیارید و لــدفا نظرتون رو در مورد نوشته ها درج کنید حتما

پیشنـهاد میکنم عضـو خـبرنـامـه سـایت بشید تا از بروز شدن سایت باخبـر شید

.
مارو با نام : کارت پستال لینک کنید .. .
.

________ __ __________ _ __________________ _
توجـه : ادرس بصورت لینک کوتاه گذاشتیم بعد از ورود آدرس اصلی رو میبینید .

(برای لینک حتما آدرس اصلی که بعد از ورود به سایت میبینید اونو لینک کنید )

باشه!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد