از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

دیشب شب ارزوها بود پس




برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور

که از میانشان چندتایی برآورده شود.

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی

آنچه را که باید دوست بداری

و فراموش کنی

آنچه را که باید فراموش کنی.

برایت شوق آرزو میکنم. آرامش آرزو میکنم.

برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی

و با خنده ی کودکان.

برایت آرزو میکنم دوام بیاوری

در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار.

بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی...!


نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ http://letsgojojo.persianblog.ir

عامو ها واللو همشهری هسییم..
من تیروونم خووو

نخسه کاکو

نقاشچی سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ق.ظ

هنوز که پشت لبت سبز نشده وقتی شد روزت مبارک گلپسر



چند سال دیگه ایشالله

نقاشچی جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

هرچی آرزوی خوبه مال خودت گلپسر

تو هم همینطور

شوخ شب یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ http://shokhi.blogsky.com

بدیم شما یه آرزو هم برای ما بکنین، واللا به خدا

شما لطف داری
من هنوز در اون حد نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد