از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

...

      

 

                   این نیز بگذرد  

 

 

 

 

 

 

------------------------------------------- 

 

بیشترتون میگفتین به چه قیمتی  

 

من میگم : 

کی میتونه بدونه... 

بعد از چهار سال مشخص میشه

 

 

 

 

اندر دعوت نه نامه ها !!!

امروز تصمیم گرفتم بازی سعید آقا رو از رو وبلاگش کش برم و ادامه بدیم.

البته بازی که نیست، بازجویی با زبون محترمانه هستش

خب در ادامه متن سعید آقا رو کپی کردم و به سوالات از طرف خودم جواب دادم

باز هم از خودم ممنونم که اینقدر پررو هستم و بدون دعوت میرم مهمونی  و بدون اجازه اینجوری از کپی پیست استفاده میکنم

چه کنم که تو ایران قانون حمایت از ناشر و نویسنده کربرد نداره


هر کسی که به این وبلاگ میاد دعوته


نخ سوزن اونایی که اسمشون گوشه بالا سمت چب وبلاگ حک شده






 

ادامه مطلب ...

با سلام 


به اطلاع تمامی دوستان و هموطنان گرامی میرسانم هر گونه شایعه مبنی بر ثبت نام اینجانب( آقای مهندس حسین ق...)در انتخابات ریاست جمهوری کذب محض میباشد.و بازار گرمی شورای نگهبان جهت حضور میلیونی شما در انتخابات است.

self

آسیه خانم اینم اون عکسی که میخواسی




اندر احوالات دلخواسته های من

بدون پرده و به دور از هر گونه لفافه میگویم:

برای تعدیل گرمای درون من لبانی داغ میباید...

parallel universe

یه سری از تراوشات ذهن مخدوش و فلجمه حوصلتون نمیشه      نخونین 





ادامه مطلب ...

سیر تاریخی گفتار پسران

پسر تو ۵ سالگی :مامان جون دوست دارم
مامان :منم دوست دارم عزیزم
پسر تو ۱۶ سالگی :مامان جون دوست دارم
مامان :پول ندارم
پسر تو ۲۵ سالگی :مامان جون دوست دارم
مامان :حالا بگو کی هست؟ کجا میشینه؟

نمایشگاه 2

آقای دکتر سعید اینم باقی عکسای نمایشگاه که نگی عکسای به درد نخور گرفتم



http://s1.picofile.com/file/7784683224/20130528_180811.jpg


http://s2.picofile.com/file/7784683759/20130528_180906.jpg


http://s1.picofile.com/file/7784685264/20130528_180750.jpg


http://s1.picofile.com/file/7784684943/20130528_181305.jpg


وضعیت ما

اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﭼﻮﻥ ﺷﺒﻬﺎ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﻫﻮﺍ ﺍﺑﺮﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﺑﺮﻓﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﻣﻮﺩﻣﺖ ﺗﻮ ﺳﺎﯾﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﺧﻮﺩﺕ ﺗﻮ ﺳﺎﯾﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﻋﯿﻨﮏ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ ﺑﺰﻧﯽ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﺳﺎﯾﻪ ﭼﺸﻢ ﻫﻢ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﺎﺯ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ
ﺣﺎﻻ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻗﻄﻊ ﺑﺸﻪ ، ﺧﻮﺏ ﻃﺒﯿﻌﯿﻪ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻫﺮ
ﺳﯿﺴﺘﻤﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﻓﻨﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﻪ ﺩﯾﮕﻪ !!!
ﻧﺨﻨﺪ !!! ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻫﻢ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ ..

وای وای =وای فای

مغازه رفیقم وایساده بودم !!!
دختره اومد گفت :
آقا مودم “وای وای” دارین ؟؟؟
رفیقم گفت نه ولی مودم “وای فـــــــای” داریم بدم خدمتتون
دختره گفت : مرسی ، ممنونم و رفت !!!


من مونده بودم بزنم تو سر خودم یا شکممو بگیرم از زور خنده

نمایشگاه

درود بر همتون 

شرمنده نمیتونم بیام بهتون سر بزنم 

یه چن روزیه درگیر یه نمایشگاه هستم 

احتمالا تا پنجشنبه نتونم بیام

حالا فعلا با این چن تا عکس خودتون رو سر گرم کنین تا من بیام .... خخخخخخخخخخخخخخ


مکان : شیراز-چارراه پارامونت - گالری وصال


موضوع : مجسمه های آهنی


http://s2.picofile.com/file/7778471284/20130525_210844.jpg


http://s2.picofile.com/file/7778473652/20130525_210853.jpg