از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

parallel universe

یه سری از تراوشات ذهن مخدوش و فلجمه حوصلتون نمیشه      نخونین 





دارم بالا میرم و دنیا داره زیر پام کوچیک و کوچیکتر میشه 

یه چیزی داره روی قفسه سینم فشار میاره ... خیلی سنگین شدم و نمیتونم نفس بکشم ... انگار یه نیروی نامرئی میخواد منو به این گندگی رو از تو یه سوراخ تنگ و تاریک به اندازه سر سوزن بلکه کوچیکتر رد بکنه ...

همه جا داره برام سیاه میشه انگار که دارم داخل یه سیاه چاله کشیده میشم ...


حالا یه مدتی میگذره...


انگار همه چیز داره روشن و سبک میشه و چشمام یواش یواش باز میشه...

تو جایی بیدار شدم که کاملا شبیه زندگی قبلیمه ... هیچ چیز مو نمیزنه , همه چیز همونه 

اما من مطمئنم که یه چیزی ,یه چیز اساسی فرق داره... اینو یه حس قوی داره بهم میگه ... یه چیزی تو این دنیا فرق داره و من بالاخره میفهمم اون چیز چیه...


یواش یواش داره یه چیزایی برام روشن میشه ... من تو دنیایی افتادم که کاملا موازی با دنیای قبلی خودمه ولی با یه تفاوت مهم و اساسی ,تفاوتی که باعث شده مطمئن بشم این دنیا بهتر از دنیای واقعی خودمه ... تفاوتایی که با وجود کوچیک و بی ارزش بودن میتونن تمام زندگیت رو تحت تاثیر قرار بدن 

چیزایی که اینجا دارم باعث میشن تو این دنیا به حد رضایت مندی برسم ولی تو دنیای واقعیم این حد رو ندارم...


ولی با وجود این بازم ناراحتم چون میدونم اینم مثه هر خواب دیگه ای یه عمر کوتاه داره و بزودی تموم میشه و منو دوباره میندازه تو همون زندگی نکبتی که داشتم ,زندگی که توش همه جور بدبختی کشیدم و میدونم که باعث و بانی همه ی این بدبختی ها و سختی ها کسی نبوده جز خود من ...


بدبختی هایی که با وجود کوچیک و ناچیز و بی ارزش بودن میتونه مثه خوره بیوفته به جونت و مثه یه بذر گندیده و مریض کاشته شه تو مغذت و هی ازت تغذیه کنه و ریشه هاش رو تو تفکرت بدونه ...


همین بذر های خورد و ناچیزه که یه دفه بزرگ میشه و تمام فکرت رو میگیره و نمیزاره به چیز دیگه ای فک کنی و اینجاست که یواش یواش اینجور زندگی برات سخت میشه و یواش یواش تمام وجودت رو میگیره و نابودت میکنه ....



اینجاست که با تمام وجود آرزو میکنی که از این دنیای نکبتی کنده بشی و بچسبی به همون دنیای مجازی خودت که خودت برا خودت ساختی

نظرات 12 + ارسال نظر
آسیه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

تا نبینمت حرفت رو تایید نمیکنم

باشه پست بعدی عکس خودم رو میزارم

آسیه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

اوهوم خوشکله
موفق باشی خوش خنده

دستش شما مرسی
مهلومه که خوشکله
فک کن الان چی شدم دیگه!!!!خخخخخخ

شما نیز هم

آسیه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

عکسشو

چشه مگه؟
بچه به این خشکلی!

آسیه پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

آقا کجاااااااااااااااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین اطراف درگیر امتحانات پایان ترم

Barannn پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

دینگ دینگ..


آخییییییییییییییش بالاخره راه افتاد میشه کامنت گذاشت..
منم که مثه عقده ای ها راه افتادم برا بلاگ اسکایا کام میذارم..
فقط این کدِ رو اعصابِ..


خوبی شما؟؟




بعلع
مستفیظمون کرد..... این بلاگ اسکای
کدوم کد؟

یاسی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ق.ظ http://ahoosh.blogfa.com

چه ربطی داشت به اینترنت داداش؟؟؟؟منظورم دنیای توهمی بود همونیکه تو گفتی دیگه.....

آها

ببشخید اشتباه از من بود حرفتون کاملا درست

رضا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

اها جملت ایهام داشت

ایهام رو نمیدونم ینی چی

ولی همون که گفتی درسه


هر کسی بر اساس فکر خودش از متن میتونه برداشت کنه....

نقاشچی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

چرا تو این شکلکا گل نیست؟!!!!!!!!!!!!
البته شما خودت گلی...

تشکر میشه شما لطف داری....


شما خودت هم گلییییییییییی!!!!


والله باید از بلاگ اسکای شکایت کنیم که چرا گل نزاشته....

یاسی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://ahoosh.blogfa.com

بعضی مواقع واقعا به این دنیای مجازی احتیاج پیدا میکنیم....به نظر من همه ما آدما دنیاهای مجازی زیادی واسه خودمون داریم....چه خوبه که لا اقل این دنیای مجازی هست و کمی آروممون میکنه......صد درصد با نوشته ت موافقم

لطف دارین

همه این دنیای مجازی رو داریم

ولی منظور من اصلا" دنیای مجازی اینترنتی نبود اگه منظور شما این بود...

رضا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

همه دنیای مجازی رو دوست دارن

ولی منظور من این دنیای مجازی نبود

البته میشه این برداشت رو هم ازش کرد

آسیه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

دنیای مجازی دوست دارم

منم

خبرنگار یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ق.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد