از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

تجدید خاطرات

امروز از سر بی حوصلگی پستای قبل و کامنتایی که گذاشته بودید و جوابایی که داده بودم رو مرور میکردم

یه حس خوبی داشت

بعد

به بچه ها یه سری زدم... باران که وبلاگ رو حذف کرده

یاسی از بهمن ماه دیده نشده 

آریا از فروردین به بعد نیست

خبرنگار از مرداد به بعد 

زمهریر خانم هم از اردیبهشت نیستن

آقای قد بلند هم که کلا از وبلاگ رفته

شوخ شب و اسیه خانم و استاد نقاشچی هم که هستیم در حضورشون



یه حسی داشتم

یه حس غیر قابل وصف

انگار ته دلم یه جوری شد...


انگار دلم واسه اون وقتا تنگ شد...

نظرات 5 + ارسال نظر
خبرنگار جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

آیکن گل

گل وجود شماست

A-R-I-Y-A چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام قوی سیاه
منم هستم کمابیش سر میزنم به دوستان. امیدوارم همه ی دوستانی که اسمشونو تو این پست بردی سلامت و شاد باشن ممنون که یادی هم از من کردی دوست من
میهن بلاگ رو به امید خدا بزودی دوباره گردگیری میکنم و راش میندازم. امیدوارم همگی دور هم دوباره یه جمع شاد و صمیمی داشته باشیم.

سلام بر تو ای بانو
منم امیدوارم که هر کجا که هستن خوشحال باشن
و همینطور امیدوارم زودتر برگردی

نقاشچی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ق.ظ

آقااایییی

نقاشچی جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام کوچولو موچولوی جمع
اختیار دارین خدمت از ماست
خب اونایی که نیستن روحشون شاد وتنشون سلامت

ما کوچیک شماییم
تنشون سلامت

آسیه شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

باعث خوشبختی هست

قد بلند آدرسش عوض شده گرچه ستاره سهیل شده...رفته میهن بلاگ...
آریا هم عوض شد رفت بلاگفا بعدم اونجا رو تعطیل کرد دو سه هفته پیش...

بارانم تا چند روز پیش بودش یهو منهدم کرد وب رو...گرچه که کامنت دونی همه پست ها رو تعطیل کرده بود...



کاش همه دوستان برمیگشتیم به سال گذشته که صمیمی و دلگرم همه دور هم بودیم و حال خوب و خوشی رو داشتیم...

خوش بختی برای ماست

باز خوبه اطلاعاتم آپدیت شد

کاش.کاش.کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد