از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

مرغ سحر

مرغ سحر ناله سر کن 

داغ مرا تازه تر کن 

ز آه شرر بار 

این قفس را  

زیر و زبر کن 

بلبل پربسته ز کنج قفس درا 

نغمه ازادی نوع بشر سرا 

ناله سر کن 

ظلم ظالم 

جور صیاد 

اشیانم داده بر باد 

ای خدا ای حبیب از طبیبم 

شام تاریک مرا سحر کن 

مرغ سحر ناله سر کن

نگاه

سعی کن زیبایی در نگاه تو باشد نه در چیزی که بدان مینگری!!!!!!! 

 

 

 

 

پ.ن: راستش چند روز قبل یه نقاشی روی دیوار دیدم که عکس یه دختر رو کشیدن ودستاش تا ارنج باز بود بعد از چند روز دیدم اومدن روی صورت و دست این دختر رو با زغال سیاه کردن 

واقعا که نقاشش استاد بود اصلا نمیتونستی تشخیص بدی که اون عکس بود یا نقاشی

ولی بعضی ها ارزش هنر رو نمیدونن

پروانه

شمع می سوزد و پروانه به دورش هر شب 

 

 

 

 

من که میسوزم و پروانه ندارم چه کنم؟  

 

 

 

 

بجه ها

بچه ها جلوی چیزی که دوست دارن هیچوقت شک نمی کنن 

 

  

 

چون می دونن: 

 

 

 

 

 

اگه از دست بدنش اشکشون در میاد

مهربانی

مهربانی را در دستان کودکی دیدم که میخواست با آبنباتش آب شور دریا را شیرین کند. 

 

 

 

 

 

پ.ن: بیایین از این لحظه سعی کنیم تا جایی که میتونیم کودک درون رو ازاد کنیم و برای هر چند لحظه ای کوتاه زندگی رو از دید یک کودک ببینیم تا درک کنیم زندگی چقدر زیباست 

میترسم...

ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم 

کوزه گر کوزه بسازد ز خاک بدنم  

لب آن کوزه بسازند ز خاک لب من 

بی خبر لب بگذاری بر لبان دهنم 

 

پاییز

پاییز است و مهر میگذرد و پیش رویم بی مهری است. 

 

منتظر هستم....

منتظر هستم خدا روی نظر بر ما کند  

عشق را پیدا کند احساس را معنا کند 

قلب ها را جان ببخشد زندگی اهدا کند 

سالها من می نشینم منتظر ای مردمان 

آن خدای عاشقان می آید اینجا بی گمان  

 

 

دلم...

دلم به بهانه همیشگی گریست 

 

 

 

 

بگذار بگرید تا بداند هر انچه خواست همیشه نیست

نفرین

نفرین به عشق و عاشقی نفرین به بخت و سرنوشت 

به اون نگاه که چشم تو تو سرنوشت من نوشت 

نفرین به من نفرین به تو نفرین به عشق من و تو  

به ساده بودن من و اون دل سیاه تو

دلمان که میگیرد ....

دلمان که میگیرد تاوان لحظه هایی است که دل میبندیم