از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

اندر دعوت نه نامه ها !!!

امروز تصمیم گرفتم بازی سعید آقا رو از رو وبلاگش کش برم و ادامه بدیم.

البته بازی که نیست، بازجویی با زبون محترمانه هستش

خب در ادامه متن سعید آقا رو کپی کردم و به سوالات از طرف خودم جواب دادم

باز هم از خودم ممنونم که اینقدر پررو هستم و بدون دعوت میرم مهمونی  و بدون اجازه اینجوری از کپی پیست استفاده میکنم

چه کنم که تو ایران قانون حمایت از ناشر و نویسنده کربرد نداره


هر کسی که به این وبلاگ میاد دعوته


نخ سوزن اونایی که اسمشون گوشه بالا سمت چب وبلاگ حک شده






 

 
1- بزرگترین ترس زندگی شما ؟
سوسک ...

بزرگترین ترسم اینه که در جواب یه سوال بهم بگه نه

۲- اگر 24 ساعت نامریی میشدی، چی کار میکردی ؟

میرفتم یه جا ساکت میشستم تا دو باره مرئی میشدم

هر چند الانشم یه جورایی نامرئیم

 ٣- اگر غول چراغ جادو ،توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی12 حرف ِ شما را داشته باشد ،‌ آن آرزو چیست ؟

ان تا آرزو دیگه


۴- از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدامیک رو دوست داری ؟

اسب


5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

جک و جیل
موش و گربه
سطل سحرامیز
پسر شجاع

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

تخم مرغ آب پز

 ٧- اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

گریه میکنم بعد از خونه میزنم بیرون(ناراحت میشم از عصبانی شدنم ---- صحنه ی حادثه رو تا اروم شدن دوباره ترک میکنم)

 ٨- با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟


بعد از خوردن مرغ دریا فهمیدم تو شکمش کیک زرد هست بعد هم خسته شدم 


9- دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید ؟


دردم از یار است و درمان نیز هم         دل فدای او شد و جان نیز هم

و
 یه شب مهتاب
ماه میاد تو خواب
منو میبره ...



10- اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال ،گذشته و آینده سفر کنید ، آن روز کدام است ؟

گذشته:دوست داشتم برگردم به زمانی که بادکنک بازی میکردم ...

اینده:دوست داشتم برم به هر زمانی که باهم باشیم

 ١١- شما چه رنگی هستید و چرا ؟

قرمز شرابی.... آرومه و در عین حال پر از خواستن


۱۲- اگه قرار باشه از ایران بروید ، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب می کنید ؟


فرانسه... دلیلش و نمیدونم ولی خیلی خوشم میاد
شاید هم  ایتالیا


۱۳ـبهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون ؟
 مشترک گرامی (پیام ناقص است)

برو عامو بینیم


١۴- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به میهمانی دعوت کنی ، اون سه نفر چه کسانی هستند؟


اون-اون-اون



15-اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین ,اون کلمه چی بود؟


کوته بینی مفرط


16-خودتونو شبیه چه میوه ای میبینید؟

پاپایا (چون با ارزش و خوشمزه س ولی خیلیا ازش متنفرن)


17-کسی که بخواهید ملاقات کنید؟


اون


18-سه خصوصیت اخلاقی بد من؟

بدون فکر حرف زدن(پر حرفی)
ساده
اعتماد به همه

نظرات 10 + ارسال نظر
پسر قد بلند پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ http://ambers.blogfa.com

یعنی خودتو بکشی هم چیزی از خلاقیت نمی دونی

لااقل اولشو که کپی نمی کردی

دلم خواست

به تو هم هیچ ربطی نداره

آسیه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

آریا راست میگه خووووووووووو
آریا جون باید یه کلاس برای این همشهری بذارم یاد بگیره

زود تر خو این کلاسا پس کی شروع میشه
ما هیچی بلد نیستیم

نقاشچی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

پس کجایید شما؟!!!!!!!!!

در حضورتون
درگیر بودیم چن روزی نمی توانستیم بیایم

نقاشچی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

به به چه پسری!!!!
نوشتیم تشریف بیارین بخونید

قابل شما رو نداره....

خخخخخخخخخخخ

چشم

A-R-I-Y-A چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

اون
اون چیه آخه پسرجون . برو دعا کن گذرش اینجا نیوفته و گرنه سر و کارت با کرام الکاتبینه یه زندگیمی یه عزیزمی یه کلمه ی قشنگی اون چیه آخه
آسی تو بیا بگو درس میگم یا نه
قرمز شرابی بسیار زیبا بود

هووووو تفصیر موضوعی باز کردین که


عزیز دلم ... عشقم .... همه ی وجودم .... گذرش به قصر مجللم (با دیدگاه باران خانم) نمی افته

این ورا نمی آد

یاسی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ http://ahoosh.blogfa.com

هه هه هه....منم کپی کردم....بابا تو که ملتو کنجکاو کردی اون کیه؟؟؟خب واقعا کیه؟؟؟/ولی به نظر من این بهتر از اونه چون این نزدیکتره ولی اون دوره....

هه ... هه... هه.... دست شما درد نکنه
اون عشقمه
عزیز دلمه
همه زندگیمه
من اونم اون منه .... منو و اون نداریم با هم دیگه

Barannn سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

دینگ دینگ..


منم به بازی دعوت شدم ..
البته قبل از دعوت تو.. :دی
مینویسم حالا..





سلام دینگولی

باریکلا بنویس چیز خوبیه

آسیه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

دلاور کاربرد(کربرد)
الان افتاد اون اونهفقط اسمش رو نشد بفهمم
کپی نمودیدم

آورین

آسیه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

دستور به جرم کپی کردن مجازاتت کنن؟

من چن مدت پیش تو این بازی شرکت کردمولی بازم شرکت میکنم...
http://3azezendegii.blogfa.com/comments/?blogid=3azezendegii&postid=56&timezone=12600

زود تند سریع "اون" رو ترجمه کن که کیست؟

اون = اون
و
اون هم = اونه دیگه
ینی اینقد سخته که نمیدونین کیه

دردم از یار است و درمان نیز هم دل فدای او شد و جان نیز هم

باشه پس تو هم قانون کپی رایت رو بزار زیر پات کپی کن تو وبلاگ خودت

خبرنگار سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

چرا من امروز هر جا میرم همه دارن بازی میکنن ؟؟؟


اورانیوم خوار .بابا مرفه . . .

چون بچه ها باید بازی کنن شوما هم بازی کن!!!!!

مرغه دیگه همه چیز خواره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد