از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

اولین تابلو

اینم از اولین تابلو من 

نظرات 4 + ارسال نظر
آسیه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ق.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

خیلی خوشکله...دستت درد نکنه...
جدا واجب شدم عزمم رو جذم کنم برم نقاشی...

تصمیم درستیه
حتما عملیش کن

ابوطالب دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.talbzadeh.blogfa.com

سلام باید بگم که واقعا کارت عالیه من که خیلی لذت بردم راستی اگر دوست داشتی یه سری به وبلاگ من هم بزن خوشحال می شم

آی قربونت
حالا وبلاگ میزنی حالا خبر میدی؟

شکست عشقی۲۲ دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

ول کن این سبک بازیا رو !!!!!
برو فکر نان باش که خربزه اب است!فقط بانوان مسخره ات نکرده بودن که اونا هم...........

حدود ۹۰٪ بدن از اب تشکیل شده پس باید فکر آب بود تا نان
و نقاشی تنها چیزی بوده که وقتی ناراحت بودم کمکم کرده

بانو نجاری و فلاحی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید خدمت شما همکلاسی هنرمندبا ذوق استاد قهرمانی(فرشچیان سابق)باید بگم به عنوان اولین کارتون خوبه نمرتون در سس گذاشته میشه در ضمن یادآوری میشه ارزشیابیه اساتید یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد