از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

چرا بهشت ؟

من نمیدونم چی بهشت اینقدر خوبه که همه می خوان برن اونجا 

والا تنها چیزی که از بهشت فهمیدم این بود که هیچ احساسی در اون نداری  

نه احساس درد, نه احساس خوشحالی, نه هیچ احساس دیگه ای!! 

من اینجور زندگی رو نمیخوام چون یک نواخته... 

من انتظار کشیدن رو دوست دارم چون به زندگیم معنا میده, من درد کشیدن رو دوست دارم چون بهم ثابت میکنه که وجود دارم  و اینجوری خوشحالم 

من دوست ندارم برم یه جایی که همش حرف حوری میزنن یا قلمان .دوست ندارم  همیشه  توی طبیعت باشم و فقط شراب بخورم و فقط به کارای شکم و زیر شکم برسم  

به نظر من جهنم بهشته چون اونجا دیگه شهوت رانی نیست  

در ضمن همه هنرمندا هم اونجان (چون ابزار موسیقی حرام است, رقص حرامه, کشیدن یک عکس حرامه ) پس هر وقت که حوصلمون سر رفت میتونیم بریم پیش هنرمندان و از حضورشون فیض ببریم...

نظرات 3 + ارسال نظر
آسیه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

پس من جام سر در جهنمه
ساز میزنیم...اهنگ میسازیم...سازم یاد میدیم...

به گمونم اره

ولی با اینا جهنم برات بهشته
خدا کنه ماهم بیایم جهنم

شوخ ِ شب یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://shokhi.blogsky.com

والله دروغ چرا! من عاشق ِ بهشتم به خصوص با این توصیفاتی که شما گفتین... حوری

این توصیف ها خوبه ولی همه ی بهشت این نیست که تو گوش من و شما کردن و میخوان با غل و زنجیر ما رو روانه بهشت کنن!

ساحل یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://lafeasheghi2.blogsky.com/


سلام
نه این طرز فکر درست نیست
بهشت چند طبقه داره
میدونستی اگه با شفاعت به بهشت بری
برای رسیدن به طبقه بالاتر باید یه جورایی کسب معرفت کنی؟
همینجوری با این دین و ایمانی که ما داریم یه سر نمی برنمون طبقه پیامبران که دیگه هیچ دغدغه ای وجود نداشته باشه
که فکر کنی از بیکاری حوصلت سر میره
به هر حال
چند تا کتاب سرچ بزن در این مورد بهت خیلی کمک میکنه
موفق باشی و شاد.

نه اشتباه برداشت نکنین منظور من خوب یا بد بودن بهشت نیست
من فقط میخواستم بگم که زیبایی زندگی به همین درد و رنج و انتظار کشیدناشه
و دوم اینکه از این اسلام ظاهری که فقط به شکم و زیر شکم مربوط میشه بدم میاد ولی به نظر من اسلام اصلی و ناب فرا تر از اون چیزیه که بتونه تو عقل ناقص من جا بشه ولی فقط میتونم بگم که فقط مربوط به شکم و زیر شکم نمیشه البته من با خوش گذرونی مخالف نیستم فقط میگم که همه چیز نیست
چون تنها چیزی که از بهشت فهمیدم و تو کتابای دینی به ما یاد دادن فقط خوش گذرونی بوده
سوم اینکه چرا هنر در این اسلام حرامه درحالی که (خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد)؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد