از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

فرق داشته باشید...! تغییر ایجاد کنید...!

همیشه (در جامعه) کسایی که با بقیه فرق داشتن تونستن تغییر ایجاد کنن

offer: 

سعی کنید با بقیه فرق داشته باشید (التپه نه طوری که انگشت نما بشید) 

اگه تونستید در عین اینکه مثل بقیه هستید با بقیه فرق داشته باشید اونوقت میتونید تغییر ایجاد کنید. 

چون تنها چیزیکه بعد از گذشت میلیاردها سال تغییر نکرده خوده تغییره  

پس بیاید فرق داشته باشیم و از این م(فتحه)ث(فتحه)ل دوری کنیم که میگه (گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو) پس هیچوقت همرنگ جماعت نشو چون باعث میشه جلو تغییر گرفته بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
آسیه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ق.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

یکی از کارای من اینه که هر کسی از خوانواده مشکل داره زنگ میزنه و راهنمایی میگیره...
یه نفر هست که گاهی زنگ میزنه و هر بارم حرفای تکراری اونم 3-4 ساعته...
11 شب یهو زنگ میزنه تا 3 نصفه شب حرف میزنه...
چند بار هر چی گفت هی حرف خودش رو زد...
یه بار پای گوشی اون حرف میزدحالیشم نبود که من سکوت مطلق کردم و جواب نمیدم...بعد رب ساعت فهمیدی من خوابیدم
وقت صرف آدم بیخود نمیکنم...یه جلسه حرفش رو میشنوم رک حرف رو میزنم...اگه چرندیات تحویل بده ول میکنم میرم...
مغز آدم مگه چقدر کششش داره که هی اراجیف بشنوه...

منم یه زندایی دارم هی حرف میزنه
منم میشینم با بغل دستی حرف میزنم هر از چندقیقه یه بار
فقط میگم بعله

آسیه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

همیشه خدا همه بهم میگن تو خر خودت رو سواری و برات مهم نیست که کی چی میگه....
یکی گفت اصلا آدما برات مهمن؟
گفتم اره...فقط میبینم حرفشون ارزش داره که بشنوم و عمل کنم یا نه...اگه ارزش نداشته باشه کار خودم رو میکنم و شما هم میگین خر خودت رو سواری...
البته همه کسی برام مهم نیست...چون همه کسی این ارزش رو نداره که وقت صرفش کنی...

فرمایشتون کاملا متین!!!!!

خو وقت الان هم وزن طلا می ارزه ولی بعضیا نمیفهمن
ارزش یعنی چی
وقت یعنی چی
طلا ینی چی
هی میخان حرف بزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد