از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

تنفر نوشت

دیگه از خودم متنفرم بیشتر آدمایی که با من رابطه دارن میگن که آدم خوبی هستم یا اینکه به نظر میرسم  

ولی بعد از فکرایی که دیشب کردم فهمیدم که خودمو نمیتونم گول بزنم  

اون چیزی که واقعا هستم خیلی بدتر و پلید تر از اون چیزیه که وانمود میکنم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
آسیه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ق.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

وا...
تا اینجا که خوندیم که بدی ندیدیم...
بذار برم از آقای آفرینش بپرسم بگم این شاگرد شما چه جوریه

شما لطف داری...

A-R-I-Y-A یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

البته انشاا . . منظورتون این نیست که خودتون در زمره ی جانیان حرفه ای هستین و اونوقت همه به چشم پدر مقدس می بیننتون
فک کنم منظور شما اینه که بیشتر مواقع نمی تونین خود واقعیتون باشین و مجبور به ایفای نقشین.
همین که به این نکته پی بردین و بهش فکر میکنین جای امیدواریه .امیدوارم درون و برونتون به تعادلی مطلوب و مثبت برسه .

چرا دیگه منظورم دقیقا همون مورد اولیه که گفتین با مقداری تلفیق با دومی

شوخ شب شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.shokhi.blogsky.com/

اینو رو حساب این بذار که آدم با وجدانی هستی چون در خلوت خودت داری خودتو سبک سنگین میکنی.

شاید
ولی چیزای بدی که همیشه ازشون متنفر بودی و حالا میفهمی که خودتم اونا رو داری خیلی دردناکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد