از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

نمایشگاه نقاشی استاد آفرینش و هنرجویان ۲۰تا ۲۸ آذر

حدود یه ماه پیش یه نمایشگاه با بچه های کلاس برگزار کردیم اینم از عکساش 

 

باشد که مورد قبول واقع شود  

 

نمایشگاه بعدمون هم اردیبهشت ماهه اگه خدا توفیق بده عکسای اونو هم میزارم

 

 

دروازه قران - شیراز سال ۱۳۰۰خورده ای(دقیق یادم نیست) 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ http://zari.blogfa.com

salam khili webe zibayi bud rastesh man mikjhastam kelsaye ostad afarinesh sherkat konam ama amoozeshgahe hiva dige tadris nemikonan.koja mitoonam peydashun konam?

شما تشریف ببرید هتل پارس

شیما شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام...ببخشید شما اطلاع دارید که استاد هنور هم کلاس برگزار میکنن یا نه؟اگه نه کسی هست سبکشون رو تدریس کنه؟

تا اونجا که اطلاع دارم خود استاد دیگه تدریس نمیکنن ولی به جاشون آقای گفتاری در حال تدریس این سبک هستن...
مکانش هم آموزشگاه هیوا سر مشیر فاطمی هستش

m چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

استادکارتون خیلی عالیه،دلم براتون تنک شده،دوست فرنازهستم،یادتون اومد...شاید دوباره اومدم اموزشکاه تاببینمتون

حقیقتا هم کارای استاد عالیه
نمیدونم شاید دل استاد هم براتون تنگ شده باشه
سلام خدمت فرناز خانم هم برسونید
شرمنده بنده به جا نمیارم
حتما اموزشگاه برید شاید شانس باهاتون یار بود واستاد رودیدین.

آسیه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

خدایی خیلی دوس دارم...
خب چون ساز هم کار میکنم یه کم مشکل هست که این کلاسم بخوام برم...چون میدونم که خیلی وقت باید بذارم...
وقتی نقاشی ها رو دیدم به استاد آفرینش گفتم اگه منم بیام یعنی میتونم گفت اگه میخوای ناامید بازی در بیاری نه...
استاد خوبی هست...

راس گفته

استاد گله
استاد ماهه
استاد تکه
استاد گله...

آسیه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ق.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

اینا کارای شاگردای استاد آفرینشه...
من نمایشگاهش رو تو زمستون رفتم...تو چمران بود...دخنر خالمم شگرد آقای آفرینش بود...
قراره من برم کلاسای آقای افرینش خبر مرگم تنبلی میکنم...
خیر سرم تا خونه پیاده 10 دقیقه راه هست...

واقعا.....
خیلی هم خوب
البته من از شاگردای به درد نخور استادم

بچه ها کارشون واقعا عالیه

از من میشنوین تو این یه مورد تنبلی نکنید...

آرتمیس سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

فوق العادن ..تفاوت زیادی بین مبتدی و حرفه ای نیست ..واقعا قشنگن ..این چه تکنیکیه ؟

بهش میگن سیاه قلمو
خود استاد این تکنیک رو ابداع کرده

فاطیما سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://muddy.blogfa.com

این بچه ها رو که دیدم لم یه دختر بچه خواست دلم که نمیفهمه که نمیشه!!
سبز باشی....

کودک درونتان است دیگر

ممنون

شوخ شب دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.shokhi.blogsky.com/

بسیار عالی...
اونجا که دیدم نوشته بود " آثار هنرجویان مبتدی" به خودم لرزیدک که ببین مبتدیه اینا چی میکشن :)

اشاره ای هم به کار خودتون میکردی!

زیاد مبتدیا با حرفه ای ها فرقی ندارن

اون دروازه قران رو حرفه ای ها کشیده بودن و بچه ها رو هم مبتدیا

کار خودم تو این عکسا نبود

دوست دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

چه کار جالبی.کارهای خودتون کدومه؟

اره خیلی قشنگه
این تکنیک رو خود استاد آفرینش ابداء کردن
کار خودم تو این عکسا نیست
ایشالا وقتی کارام بهتر شد که بشه دیدشون میزارم تا ببینید

A-R-I-Y-A دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

وای که چقده قشنگه اینا
نقاشی میخونی استاد ؟

واقعا قشنگه خیلی این تکنیک رو دوس دارم

نه آقا
کلاس آزاد میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد