از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

پول دانشگاه

این ترمی پول پیش باید بدهی 

ترتیب سبیل و ریش باید بدهی 

عشق است غذای سلف سرویس نیست 

بچه! تو هنوز فیش باید بدهی 

 

 

....................................... 

 

دیگه از هرچی عشقه بدم میاد 

کلا از این کلمه متنفر شدم اصلا دوس ندارم به زبون بیارمش  

یه جوری کلیشه ای شده هر کی از راه میرسه میگه  

شد ورد زبون همه 

بدم میاد ازش

نظرات 4 + ارسال نظر
آسیه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

تو دوران دانشجویی پادشاهی کردمااا...ترمی 1-2 بار میرفتم سلف اونم مفت و مجانی...

-----------------------
عشق اگه به معنی واقعی کلمه باشه بد نیست...

خوش به حالتون من تو این دوسال فقط یه بار رفتم

..............................
بیشتر دوس دارم از کلمه دوستدارم به جای عاشقتم استفاده کنم

MOl0D شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://epizod3.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود شعرتون جگرمو سوزوند هعی...

شعر از من نبود
سرفا" زحمت کپی کردنش با من بود
جگر منم کباب شد

خبرنگار چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com


این ینی الان احساس حمدردی میکنین؟

A-R-I-Y-A سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

اول پست رو به دو قسمت استراتژیک ماقبل نقطه چین و ما بعد نقطه تقسیم میکنم
بعد :
در مورد ماقبل نقطه چین باید بگم تو میهن عزیزمون واسه نفس کشیدنمون هم داریم هزینه پرداخت میکنیم درس و نحصیل که جای خود دارد. خداوند صبرتان دهاد . خودتان و ریش و سیبیلتان موفق و موید باشید
در مورد مابعد نقطه چین هم باید بگم موافقم که این کلمه خیلی کلیشه ای شده . اما خب هر کسی میتونه برای خودش این عبارت رو از حالت کلیشه ای در بیاره و بهش تو زندگیش معنا و مفهوم ببخشه گرچه عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها (تو هر زمینه ای که فکرشو کنی )

در مورد ماقبل نقطه چین باید گفت
دردسر اصلیم همین جاست آخه نه ریش دارم نه سبیل برا همینم دارم شیرم رو میخورم

در مورد مابعد نقطه چین هم که
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد