از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

عید داره میاد!!!!

خب امسال هم داره تموم میشه و داریم میریم تو سال دیگه...

ننه سرما هم که داره شال و کلاه میکنه که بره و جای خودشو بده به عمو نوروز... با اون صورت سیاه و لباس قرمز جلفش

ولی به هر حال این سالی که گذشت برا من که پر بود از اتفاقات شیرین و ناشیرین که بین لحظه لحظه های عمرم رو پر میکرد و امیدوارم سال دیگه هم همینجوری باشه

با تموم خوشی و ناخوشی ولی دوست درارم قسمت سختی هاش بیشتر باشه ولی نه تا جایی که دهنم و سرویس کنه فقط یه کم بیشتر تا در قدر خوشی هام و بدونم

امسال سالی بود که من از چند تا از دوستام دور افتدم که خیلی ناراحتم کرد و از چند تا از دوستای دیگه هم دور افتادم که از این بابت خیلی خوشحالم

و همچنین رفیقای جدیدی پیدا کردم و باچنتاشون صمیمی شدم

یکی از بزرگ ترین کارایی که کردمم تو این سال بود ...من نقاشی کردن رو تو این سال شروع کردم...

و خیلی چیزای دیگه که همین الان داره به یادم میاد و بهتره که همون تو ذهن خودم بمونه


با این همه برای هممون ارزوی خوشبختی تو سال جدید رو دارم

و امید وارم تو این ال بتونیم زندگی کردن رو یاد بگیریم


زندگی یک آرزوی دور نیست

             زندگی یک جست و جوی کور نیست

زیستن در پیله ی پروانه نیست

            ... زندگی کن زندگی افسانه نیست


با آرزوی بهترین ها....

نظرات 7 + ارسال نظر
آسیه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

امیدوارم که امسال سال خوبی باشه براتون...

شما نیز هم

A-R-I-Y-A پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

عه
اول فک کردم اشتباه اومدم
بعد که اسممو تو لینکها دیدم فهمیدم خونه تونو کاغذ دیواری جدید کردین . مبارکه
چقدم قشنگه . حال و هواش بهاریه
شیطونه میگه برو قالبتو عوض کن ...

نه خانم کاملا درست تشیف اوردید
لطف داری شما
عه، خود شیطونه بهم گفت که قالبم و عوض کنم

Barannn چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://barannn-ee-bahari.blofa.com

دینگ دینگ..


زندگی یک آرزوی دور نیست

زندگی یک جست و جوی کور نیست

زیستن در پیله ی پروانه نیست

... زندگی کن زندگی افسانه نیست


بسیار زیبا..
ایشالله امسالت بهتر از هر سال باشه..
بهارت مبارک دوست تازه ی من..

ممنون
شما لطف داری

بهار شما هم مبارک

نه دیگه دوست تازه نیستیم الان دو روز گذشته از تازگی در اومده

A-R-I-Y-A سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/


اینم صرفا به خاطر اینکه تعداد کامنتا بره بالا
گل چرا نداره آیکنای وبلاگ شما ؟ رسیدگی کنید لطفا

شرمنده کردید
نمیدونم والا از اشکالات قالب هستش یحتمل
برای رفع مشکل از آیکن زیر استفاده کنید
(آیکن گل)

A-R-I-Y-A سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

چه خوب که از سالی که گذشت راضی هستین . البته منم بسیار خشنودم از سالی که گذشت . فعالیت های خوبی رو شروع کردم .
امیدوارم سال جدید هم برای همه مون سالی نیکو باشه علیرغم همه ی سختی هایی که در راهه و آگاهیم ...

دوست سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

پیشاپیش عیدت مبارک.امیدوارم سالی پرازلبخند داشته باشی

ممنون از شما
و همینطور

خبرنگار سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

آرزوی سالی پر از آرامش دارم براتون

یو توو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد