از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد
از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

از انسانی که تویی قصه ها توانم کرد ، غم نان اگر گذارد

مرا دریاب همه هنگام ،گر توانی

غذا خوری

آقا روز سیزده بدر بعد از دک کردن خونواده به سمت بیرون و محیا کردن خونه خالی  

ما یه غذایی تدارک دیدیم بعدش نشستیم فیلم نگاه کردن تا شب  

اینم از غذامون 

 

 

 

جاتون خالی  

سیزده به در خیلی خوش گذشت

نظرات 6 + ارسال نظر
Barannn جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

دینگ دینگ..

ای جااااااان..
رنگ و روشو..
بابا باریکلا..




قابله شوما رو نداره که
در خدمت باشیم ....

آسیه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://neveshtehayea30.blogfa.com

قیافش که میگه طعمش خوب بوده...
حالا دیگه الله و اعلم...

منم فک کنم خوب بود
تا حالا که طوریمون نشده
ایشالا بقیه روزها هم به خیر بگذره

پسرک زیادی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ http://sigarblack.blogfa.com/

آقا شما هم خانومی شده واسه خودتااا
کی خدمت برسیم؟؟؟

با خونواده؟
از الان بگم جواب من مثبته

A-R-I-Y-A سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

اووووووووه چه غذای پیچیده ای
سفره یا رومیزی فرقی نداره به هر حال خوشگله
اینایی که خارجکی نوشتین اسم غذاس ؟ چقد شبیه اسم فیلمه
آفرین بر مادر محترمتون که همچین شازده ی کدبانویی دارن ( منظورم اینه که آشپزیش خوبه )

والله اونا رو که خودمم نفهمیدم اسم چیه یکی بهم گفت اینا رو بنویسم
اااااا سفره با رومیزی فرقی نداره
نمیدونستم اشتباه از من بود
ببشخید!!!

اره کدبانو که هستم باید به مامانم بگم
دیگه وقت شوهر کردنمه
باید آستینا رو بالا بزنه

A-R-I-Y-A سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

بــــــــــــــــــــــــــه
عاغا رومیزی تون چه خوشگله
اون تزئینهاش یکیش فلفله بقیه چیه ؟ سیب زمبنیه ؟
پس غیر درست کردن تخم مرغ در ده مدل مختلف اسپاگتی هم بلدی ؟
ما هم سیزده به در همیشه منزلیم مثه شیرازیا
حالا چه فیلمی دیدی ؟

بله خوب ولی رو میزی نیس که
سفره ست انداختیم رو زمین
اسپاگتی به همراه سیب زمینی سرخ شده به عنوان ته دیگ و سیب زمینی نگینی و سویا تفت داده شده در ارد سمولینا و روغن گیاهی !!!
پوووه تخم مرخ؟؟؟؟
خانم کجای کاری سوسیسم بلتم درس کنم
.....................................

momento
shaoshang redomption
inception
+ سریال alias برای بار دوم
رو دیدم

mre-73 سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ http://mre-73.mihanblog.com

با عرض سلام و خسته نباشید
وبلاگ بسیار جالبی و پرمحتوایی دارید
سعی میکنم بازم بیام شما هم تشریف بیارید
راستی اگه قبول کنید یه خواهشی داشتم
اینکه اگه میشه لطف کنید منو با نام عشق آریایی لینک کنید
و بعد از آن به وبلاگ من تشریف بیاورید و از حاشیه ی وبلاگم وبلاگ خود را با نام دلخواه خود لینک کنید
یا بهم بگید تا لینکتان کنم
این طوری بازدید وبلاگ هردومون بیشتر میشه
مگه نه؟؟؟؟؟
منتظر جوابتونم
من تا 45 دقیقه در سایتم زود بهم خبر بدید
سعی میکنم به وبلاگ زیباتون بازم بیام
شما هم سر بزنید
خداحافظ46131

سلام و خسته نباشید بر شما هم باد
تشکر میشه جالبی و ژر محتوایی از خودتونه
چرا قبول نکنم شما امر بفرما
چرا نشه
بله خوب!!!
بازم بیاید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد